چگونه یک پروژه کوچک موبایل روی نگرش شهر به ساخت و ساز جاده تأثیر گذاشته است

خیابان فلوریدا در میانه شهر موبایل ، علا ، دوشنبه ، 15 ژوئیه 2019. بازسازی 2.4 میلیون دلاری فلوریدا از جاده اولد شل تا خیابان دافین در ماه آگوست به پایان می رسد.

هنگامی که Lindsey Stiegler در ژوئیه سال 2017 این ساختمان را به خانه Soiree Signitions خریداری کرد ، بزرگترین نگرانی وی در مورد نوسازی مکان ، اضافه کردن یک استعداد شیک و آماده شدن برای یک افتتاحیه عالی بود.

در آن زمان ، او هیچ تصوری نداشت كه این احترام گذار در خارج از درب جلوی خود - خیابان فلوریدا شلوغ - برای بازسازی كامل ساخته شده بود و ماه ها گرد و غبار ، حفر ، بولدوز و خاموش شدن را به ارمغان می آورد.

استیگلر گفت: "ما واقعاً بودجه خود را برای تبلیغات منفجر کرده ایم تا این حقیقت را بپذیریم که هیچگونه ترافیکی نداریم." "این هزینه زیادی برای ما دارد."

شهر موبایل می گوید این پروژه تقریباً به پایان رسیده است و باید تا حدودی در ماه آگوست انجام شود. این خیلی بهتر از مهلت نوامبر برای کارهایی است که در اکتبر 2018 آغاز شد.

اما ناراحت شدن و ادعا از مشاغل كوچك در امتداد خیابان فلوریدا - در قلب Midtown Mobile - باعث شده است كه مقامات شهری راههای جدیدی را برای برقراری ارتباط در مورد پروژه های جاده ای و جلوگیری از آسیب دیدن محله ها در نظر بگیرند.

به گفته سخنگوی وی جورج تالبوت ، شهردار سندی استیمپسون "چندین بار" در خیابان قدم زده است. مهندسان شهر به طور مرتب برای بحث در مورد پروژه - که در امتداد فلوریدا از خیابان دافین تا جاده Old Shell Shell - امتداد دارد ، ملاقات می کنند ، و همچنین برای صحبت با صاحبان فروشگاه ها ، مغازه ها و خانه ها جدا شده اند.

با این وجود ، دشواری و طولانی بودن این پروژه باعث شده است که عضو بلند مدت شورای شهر بگوید که دیگر علاقه ای به این شهر ندارد که بازسازی های مشابه جاده ای را دنبال کند.


فرد ریچاردسون ، نماینده شورای شورای شهر ، نماینده شورای امنیت خیابان فلوریدا ، گفت: "سردرد ، ناراحتی." "برای من ، ارزش این را ندارد."

این پروژه ، لقب "بهبود زهکشی" ، با هزینه های سنگین برای مالیات دهندگان موبایل فراهم می کند.

قیمت اولیه قرارداد 1.8 میلیون دلار بود ، اما پس از تصویب شورای شهر مبلغ 602،488 دلار 602،488 دلار "بیش از حد" اضطراری "به $ 2.4 میلیون دلار افزایش یافت. سیستم آب و فاضلاب تلفن همراه (MAWSS) در حدود 400000 دلار به هزینه های کل پرداخت کرده است.

ریچاردسون به شدت از پیمانکار پروژه ، فرانک ترنر ساخت شرکت ، انتقاد کرده و آن را متهم به شرکت در "توقف کار" تا زمانی که هزینه های اضافی خوب نباشد ، کرده است. تماس با شرکت ساخت و ساز بازگردانده نشد.

ریچاردسون گفت: "من می خواهم ثبت كنم كه مگر اینكه این شرایط اضطراری باشد ، من از حفر خیابان های دیگر حمایت نمی كنم." "این بسیار گران است که در آن بیش از 2 میلیون دلار است. من برای حمایت از یکی دیگر از این نوع پروژه ها در محله ای که ما شهروندان را برای این هزینه طولانی ناراحت می کنیم ، تحت فشار قرار می گیرم. "

نیک امبرگر ، مهندس این شهر ، گفت که این پروژه پیچیده بوده است و دارای چندین لوله فاضلاب و سایر ابزارهای کاربردی از طریق سیستم تخلیه طوفان است. با ظهور مسائل غیر منتظره ، برخی از کارها مجدداً طراحی مجدد شدند.

آمبرگر گفت: "این پروژه ها سخت است." "این بسیار شبیه به بازسازی آشپزخانه شما در حالی که در خانه خود زندگی می کنید است."


وی افزود: "ما می خواهیم مشاغل موفق باشند. گزینه دیگر این است که اگر کار را انجام ندهید و خدمات شهری شکست بخورند ، در وهله اول مشاغل در آنجا حضور نخواهند داشت. "

بسته شدن آشفتگی های مختلف خیابان فلوریدا - به ویژه در تقاطع Dauphin در سال گذشته - باعث واکنش شدید در این محله شد و شایعات و تماس های خود را به ریچاردسون دامن زد. بسیاری از تماس گیرندگان خاطرنشان کردند که تجهیزات ساختمانی روزها یا هفته ها به طور همزمان بیکار می شوند و هیچ نشانه مشخصی از انجام کارها نیست.

آمبرگر با بیان اینکه اذعان داشت که بعضی از کارها "خارج از چشم" از افراد ساکن یا مشغول کار در خیابان انجام شده است ، گفت: "بسیاری از کانالهای فاضلاب از طریق سیستم زهکشی در حال عبور بودند و بسیاری از آن ها را باید صاف کرد."


وی افزود: "یک زن و شوهر صاحب خانه در کنار راهرو زندگی می کنند که مجبور شده اند از این طریق زندگی کنند. ما با آن همدل هستیم. ما نمی خواهیم آنها این درک را داشته باشند که ما آنقدرها که سخت نیستیم فشار نمی آوریم ، اما قراردادهایی در آنجا منعقد شده است. پیمانکار در واقع دو ماه از برنامه زمانبندی است. "

"ما باید بهتر عمل کنیم"

این شهر می تواند مشوق ها را به عنوان راهی برای سرعت بخشیدن به پروژه های عمرانی کشف کند ، و خیابان فلوریدا به عنوان پشتوانه این تلاش تازه کار در خدمت است.

استیمپسون ، در اوایل ماه ژوئیه ، یک کنفرانس خبری در خارج از کافه Butch Cassidy - غذای محبوب خیابان فلوریدا که به "Butch Burger" معروف است - برگزار کرد تا گفت که او به دنبال "راه های خلاقانه" برای هوشمندانه اداره ساخت و ساز جاده است.

استیمپسون گفت که وی امیدوار است با یک مدرسه تجاری دانشگاه همکاری کند تا بتواند "بهترین کارها" را برای اطمینان از "نتیجه بهتر" در پروژه های خیابانی پیدا کند.

تالبوت گفت که جیم دلاپ ، به تازگی استخدام شده ، مدیر اجرایی کارهای عمومی شهر ، بخشی از روند کمک به راهنمایی برخی از پروژه های ساخت و ساز بلیط بزرگتر در شهر خواهد بود.

سعید تالبوت: "پاسخ این است که ما باید بهتر عمل کنیم."

تلاش های خلاقانه برای پرداختن به ساخت و ساز جاده - و کمک عادلانه به کسانی که به آنها آسیب دیده است - در سایر شهرها کاوش شده است. به عنوان مثال ، توسکالوزا یک "برنامه کاهش ساخت و ساز" دارد که تخفیف مالیاتی را برای مشاغل که به دلیل بسته شدن جاده از درآمد مالیات فروش از دست داده اند ، ارائه می دهد.

استیمپسون در خلال کنفرانس خبری خود گفت: همچنین می توان به پیمانکارانی که زود پروژه ها را تکمیل می کنند ، انگیزه ای داده شد. شهردار از زمان تصدی مسئولیت در سال 2013 ، برای مقابله با عقب افتادن کارهای زیرساختی ، برنامه بهبود سرمایه را آغاز کرده است.

جالب است که ، نیاز به یک پروژه بزرگ فلوریدا استریت برای اولین بار در سال 1948 در کتابهای این شهر ظاهر شد ، پس از بررسی های انجام شده در سطح شهر از زیرساخت های یک شرکت مهندسی در آن زمان.

استیمپسون قبل از بازگشت به زمان حال گفت: "این چهار سال قبل از تولد من بود." "پایان در چشم است. آنها خیابانی خواهند داشت که به آن افتخار کنند و فکر می کنم از این امر خوشحال خواهند شد. من خوشحال خواهم شد و هر کس که در این خیابان می آید خوشحال خواهد شد. "

امبرگر از صبر طلب است زیرا کار جاده ، پس از اتمام ، منجر به یکی از زیباترین خیابان های شهر خواهد شد. وی گفت کار بتنی به پایان رسیده است و سنگ فرش سازی باید خیلی زود انجام شود.

و "خیلی زود" به سختی می تواند به سرعت کافی برای امضای Soiree Stiegler به اینجا برسد. تعطیلات دور نیست ، و این یک فصل بزرگ برای فروشگاه او است ، که تخصص در ساخت لوازم التحریر و دعوت نامه ها را دارد.


"این یک سری ناامید کننده ها در این راه بوده است. اما ما خوش بین هستیم. " ما از توسعه در مورد آنچه که پس از اتمام آن خواهد بود ، خوشحال هستیم. ما فقط می خواهیم مطمئن شویم که آن را در طرف دیگر مشاهده می کنیم. "

Comments

Popular posts from this blog

11 راه برای حفظ و جذب کیفیت توسعه دهندگان

قدرت خورشیدی چیست ؟